tiistai 19. huhtikuuta 2016

kuvat c katariina 

 Kevät on täällä.
Olen käynyt metsässä joka päivä, istunut pitkään sammalella ja kuunnellut lintuja jotka laulaa vielä yhdeksän jälkeen
kerännyt mustikanvarpuja ja pajunkissoja Kaksi päivää hellyydessä ja lämmössä, suitsukkeentuoksuisessa kodissa 
tuntui voimakkaalta.
Asunnottomuus on ollut vähän hajottavaa mutta pian sekin loppuu
(uusi aika alkaa)

Olen alkanut miettiä itseäni uudella tavalla, tajunnut asioita mitä olen ja mitä ehkä en, ja mitä mun ei enää tarvitse olla.
On vielä valtamerellinen Minua tutkittavana, mut mulla on aikaa.
Haluaisin pystyä antautumaan Itselleni muiden sijaan, hymyillä ja pitää hyvänä, antaa anteeksi omille heikkouksilleni ja ylistää niitä. 

Nostin Miekkojen nelosen (tietoisuuden keskittäminen itseeni, vetäytyminen ja hiljentyminen).
Niin on kai paras,
voimaantua ja etsiä taas Minää kun on pitkään ollut Me.
Tunteet on heitellyt pahimmasta ahdistuksesta korkeimpaan onneen
mutta just äsken aurinko tuli pilven takaa ja alkoi sataa vettä
mä jäin seisomaan siihen ja hengitin ja mietin että ehkä
mun polku on nyt auki.

4 kommenttia:

  1. Päädyin taas pitkästä aikaa lukemaan blogia ja luin pari kuukautta taaksepäin. Oot ihan todella hieno ja herkkä ja hyvä kirjoittaja, jatka! Käsinkosketeltavia tunnelmia ja tunteita, joita kuvat maalaa hienosti. Paljon voimaa ja energiaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 Vilma! Kiitos! Siellä kans yks huikee ja kiva ja lahjakas tyyppi! <3

      Poista
  2. Voi sinua<3 se on sellasta hölmistynyttä aikaa, kun on ollut me ja sitte onkin yksin ja kun kokee jotain kaunista niin alkaa harmittaa kun rakkaan kanssa ei voi jakaa enää sitä.. Ite oon ainakin aika sellanen tyyppi joka tykkää jakaa hienot hetket.
    Muuten, aloin tutkimaan horoskooppeja kun sä oot niistä aina välillä täällä kirjoitellut ja kylläpä onkin tullut huomattua itestään uusia puolia kun lukee millasia kuukaksoset on ja pohdittua että ai siks mä oon tällanen :) tulipa juttua, kai mulla vähä on ikävä sun tekstejä. Terveisin tyttö Oulusta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että! Kiva kuulla että oon innostuttanut johonkin, kyllä tähdet kertoo! <3 Kaksossisko!

      Ja joo on kyllä ihan kummallista tää uusi elämä ja yksinolo/yksinäisyys (ei oo tännekään tullut paljoa kirjoiteltua, en tiedä mitä sitä sitten sanoisi kun niin paljon myllerrystä on tapahtunut omassa mielessä ja sydämessä)

      Poista