sunnuntai 3. huhtikuuta 2016


Aika moni asia jännittää;
yhteishaku (mitä mä nyt sitten haluan tehdä)
muutto meidän kodista omaan
raha- ja muut käytännönasiat
sumussa kulkeminen

kirkastuisipa

kerran aiemminkin muistan kirjoittaneeni "näin sut värivaloissa",
nyt se tapahtui uudestaan mutta vavisutti ihan eri tavalla.
Nyt kävelin tuttujen paikkojen ja yksityiskohtien ohi ja jalat paleli ja sä et ole enää mussa. Et edes huomannut.
Näin jälkeenpäin tajuan mitä tarkoitit kun sanoit että oot se musta susi ja mä valkoinen jänis.

Aamulla heräsin taas vapinaan ja painostavaan tunteeseen kehossa. Sain ystävältä tattaripuuroa ja energiahoitoa, oli erikoista tuntea mihin kohtiin nää pahat tunteet on pakkautuneet, mitä lukkoja tarvitsee availla.
(kauankohan kestää saada sydänlukko auki taas) 
 "Uskottelin toisen ja kolmannenkin kerran että kyllä tämä paranee mut alkoi sataa enkä voinut edes erottaa sun ääriviivoja, tulit sumeaksi kokonaan"

4 kommenttia:

  1. Aina uudelleen ja uudelleen ihastunn tapaan jolla kirjoitat, niin kauniisti ja koskettavasti. Kyllä se sydänkeskuskin vielä aukeaa. Täällä Turussa on ihan mahtava äänimaljarentoutus tavallaan yhdistettynä myös reikihoitoon. Itse olen käynyt kerran ja ajattelin mennä pian uudestaan. Jos joskus pyörit täällä päin niin suuntaa ehdottomasti sinne tai tule mun luo reikihoitoon :) nuita äänimaljarentoutuksia löytyy varmasti myös Tampereelta! Mulle se ainakin oli yksi siisteimpiä kokemuksia ikinä. Todella raskasta henkisesti se oli suurimman osan ajasta mutta kun vain uskalsi päästää irti ja antautua äänen voimalle ni huhhuh mitä taikoja siinä tapahtuikaan ja sen jälkeen oli kuin uudestisyntynyt. Tsemppiä! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niinpä, itelläkin on noita laulavia kulhoja ja oon just tehnyt pientä energianpuhdistusta niillä, on kyllä ihan mieletöntä <3 Ja kiitos <3 <3

      Poista
  2. Kyllä se helpottaa. <3 Olet värisyttävän upea.

    VastaaPoista