torstai 17. maaliskuuta 2016

kun jäät lähtee ja mä jään

- - -

Silloinkin oli maaliskuu, lumet suli, kärpäset heräsi, samat lauseet ja heräävä rakkaus
(me maattiin rikkinäisessä sängyssä ja sulla ei ollut edes tiskiallasta ja kaikki tuntui olevan aika kohdallaan)

yhtäkkiä siitä on kolme vuotta ja sä olet uusi ja vieras, tuoksut tuntemattomalta. Sulla on uusi polku jota mä en kulje, vaikka kaiken piti olla niin selkeää.

Talvella mä nostin ylipapittaren enkä muka tajunnut mitä se tarkoittaa. Oon katsonut sormien läpi aika monta asiaa, jäänyt paikalleni sun lämpöön kun sydän käskee juoksemaan kovaa

- - -

Sit mä näen niistä unia

(meidän ensimmäinen kevät kun lumet suli katoilta) (kuukausi sitten pyhäjärven jäällä nariseva lumi) (kun lupasit ettet enää riko mua) (se yö puiden taikaringissä metsän keskellä) (peiton alla kerroit salaisuuksia entisistä elämistä) (kun tulit takaisin suomeen ja juoksit mun luo ja) ("mä näin unta että meillä oli pieni tyttövauva")

Ja näen unia teistä ja kun soitan sulle aamulla sä sanot että "ei me olla vielä sovittu mitään"
mitä vitunvitunvitunvittua

7 kommenttia:

  1. Hei, vaikken siua tunnekkaan niin siun blogisi tuo aina miulle iloa, ja kirjoitat niin ihanasti ja kauniisti ♥ Lähetän siulle voimia ja hyviä viboja kaikkeen mitä siun elämässä onkaan tapahtumassa tällä hetkellä.♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 kiitos, kiva kuulla. Kyllä tää tästä varmaan selkeytyy kun vaan saa käytännönasiat hoidettua jotenkin plääh

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Mä en haluaisi kuulostaa siltä että "mähän varoitin sua", tulee vaan mieleen se, kun suutuit minulle silloin, kun edellisen kerran näin kävi, palasitte yhteen ja sen jälkeen pyysin sinua olemaan varovainen, koska en tahtonut että sinuun enää sattuisi ja minusta hän ei ollut sinun arvoinen. Sanoit vihaisena, etten tunne Miroa. No, en tunnekaan. Mutta sähän uskot auroihin, energiakenttiin. Hänestä tuli hyvin epäilyttävät vibat.

    Totean vain kuten silloinkin, rakkaus tekee sokeaksi ja rammaksi, ymmärrän sen. Löydät vielä rakkauden.

    VastaaPoista
  4. Hei,

    Piti vaan tulla kertomaan, kun olit mun unessa toissayön aamutunteina. Istuin puistonpenkillä, katsoin viereeni ja siinä sä istuit katse maahan painettuna. Yllätyin ja hätkähdin, kun tajusin sen olevan sinä. Olit leikannut hiukset. Ilahduin sun näkemisestä, mutta samaan aikaan sisällä vihlaisi, kun sä näytit niin lohduttomalta. Halattiin. Kyllä sä vähän hymyilitkin ja heiluteltiin yhdessä jalkoja ilmassa. Kevyt kevättuuli silitti hellästi.

    Rakkautta sulle, valoa ja voimaa kevääseen. <3

    t. tuntematon lukija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kuulostaapa ihanalta <3 oon miettinyt tuota hiusten leikkausta viimeaikoina aika paljon, ja on tuntunut aika lohduttomalta. Mut kevät tulee vielä ja jalkojen heiluttelut <3 <3

      Poista